Cover not available
Hodnocení knihy Náhled e-knihy:

PDF

Epub
Pro půjčování e-knih musíte být přihlášeni.
Jak si půjčit e-knihu?

Učit (se) příběhem : Komenského Labyrint a didaktické možnosti narativní alegorie /

Komenský napsal mnoho kvalitních spisů, ale žádný nedosáhl takové obliby a didaktické účinnosti jako narativně-alegorický Labyrint. Otázka zní, v čem spočívá kouzlo narativní formy? V čem je jeho formativní síla? Co činí příběh (v tomto případě alegorický) didakticky funkční? Kniha předkládá některé...

Celý popis

Hlavní autor: Hábl, Jan, 1975-
Médium: Elektronická kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Brno : Host, 2013
Vydání: Vyd. 1.
Edice: Teoretická knihovna
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Shrnutí: Komenský napsal mnoho kvalitních spisů, ale žádný nedosáhl takové obliby a didaktické účinnosti jako narativně-alegorický Labyrint. Otázka zní, v čem spočívá kouzlo narativní formy? V čem je jeho formativní síla? Co činí příběh (v tomto případě alegorický) didakticky funkční? Kniha předkládá některé odpovědi. Nejedná se o vyčerpávající pojednání narativu jako literárního fenoménu, ale spíše o interdisciplinární případovou studii, v níž je literární útvar (Komenského Labyrint) analyzován s didaktickými brýlemi na očích. Nakladatelská anotace. Kráceno.
Studie chce přispět literárními postřehy do pedagogické diskuse ohledně efektivity příběhu jako didaktického prostředku.
Fyzický popis: 120 s. ; 21 cm
Bibliografie: Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN: 978-80-7294-901-4