Učit (se) příběhem : Komenského Labyrint a didaktické možnosti narativní alegorie /
Příběh má zvláštní moc. Říká se, že pravda oděná do příběhu projde každými dveřmi. Pedagogika ví, že příběhy fungují, ale obvykle se neptá proč. Tato studie usiluje o propojení těchto otázek, respektive chce přispět literárními postřehy do pedagogické diskuse ohledně efektivity příběhu jako didaktic...
Hlavní autor: | Hábl, Jan, 1975- |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Brno :
Host,
2013
|
Vydání: | Vyd. 1. |
Edice: |
Teoretická knihovna
|
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit
Oddělení pro dospělé
Čárový kód | Přírůstkové číslo | Signatura | Umístění | Stav | Výpůjčky |
---|---|---|---|---|---|
422440178042 | 178042 | 37 | (neuvedeno) | Dostupné | 5x |