Marketing pro začátečníky : [minimum, které byste měli ovládat - tipy, jak to funguje v praxi - zpracováváme data] : [3. aktualizované vydání] /
Třetí aktualizované vydání úspěšné knihy. Titul jednoduchou a přehlednou formou seznámí začátečníka se vším důležitým, co by měl o marketingu vědět. Každá z problematik je živě demonstrována na modelových situacích a to převážně z domácího prostředí. Pochopíte tak rychle mechanismy, kterými se domác...
Hlavní autor: | Foret, Miroslav |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Brno :
Edika,
2012
|
Vydání: | 3. aktualiz. vyd. |
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit
Oddělení pro dospělé
Čárový kód | Přírůstkové číslo | Signatura | Umístění | Stav | Výpůjčky |
---|---|---|---|---|---|
422440172692 | 172692 | 33 | (neuvedeno) | Dostupné | 17x |