Public relations jako ovlivňování mínění : [teorie a praxe efektivního PR, aktivní a reaktivní PR, PR a komunikační kanály, PR a hegemonie mocenských elit, jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat] /

Hlavní autor: Ftorek, Jozef
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Grada Publishing, 2009
Vydání: 2., rozšíř. vyd.
Edice: Manažer
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit

Oddělení pro dospělé

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Umístění Stav Výpůjčky
422440166004 166004 31 (neuvedeno) Dostupné 9x