Citace podle APA
Sutherland, R., & Lichtenberg, L. (2021). Alchymie: Kouzlo značky a podivuhodná věda úspěchu marketingových nápadů, které nedávají smysl (Vydání první.). V Brně: Jan Melvil Publishing.
Styl ChicagoSutherland, Rory, and Lenka Lichtenberg. Alchymie: Kouzlo Značky a Podivuhodná Věda úspěchu Marketingových Nápadů, Které Nedávají Smysl. Vydání první. V Brně: Jan Melvil Publishing, 2021.
Citace podle MLASutherland, Rory, and Lenka Lichtenberg. Alchymie: Kouzlo Značky a Podivuhodná Věda úspěchu Marketingových Nápadů, Které Nedávají Smysl. Vydání první. V Brně: Jan Melvil Publishing, 2021.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel..